Bütün toplumsal hayaller uçup gittiğinde, insanoğlu “dinsel ihtimallerin kendisi için tamamen geçersizleştini” gördüğünde, öze ilişkin ne çıkar ortaya? Beden. Çünkü hiç kuşku yok, biz de etiz, fiilen kasaplık hayvanız. Kasaba gittiğimde, hayvanın yerinde kendimin olmayışını şaşırtıcı bulurum.