Romantizm okumayı severim ama nedense pek hoşuma gitmedi. Yinede güzel bir kitaptı. İlk kez beyza alkoc okudum ve daha güzel kitapları varsa onları okumak isterim. Kötü değil ama iyide değil. 3391 Kilometre - Filme Özel BaskıBeyza Alkoç
Cam şato dan sonra şuana kadar en sevdiğim kitap bu kitap oldu. Karakter ile bağ kurmak çok kolay. Karakterleri de çok beğendim. Umarım devamı daha güzeldir. Bugün bu kitap biter usta. Yeşilin Kızı Anne