Romantizm okumayı severim ama nedense pek hoşuma gitmedi. Yinede güzel bir kitaptı. İlk kez beyza alkoc okudum ve daha güzel kitapları varsa onları okumak isterim. Kötü değil ama iyide değil. 3391 Kilometre - Filme Özel BaskıBeyza Alkoç
Cam şato dan sonra şuana kadar en sevdiğim kitap bu kitap oldu. Karakter ile bağ kurmak çok kolay. Karakterleri de çok beğendim. Umarım devamı daha güzeldir. Bugün bu kitap biter usta. Yeşilin Kızı Anne
Allah'ım ben böyle bir fantastik görmedim. Gerçekten çok sevdiğim bir kitap oldu. Aradığınız herşey var kitapta. Kitap serisinin tamamı var hepsini okicam inşallah Şimşek HırsızıRick Riordan
Adora ablam yine uçmuş. Gerçekten çok güzel bir kitap olmuş. Keşke wattpad'ten güncel olarak okusaymisim daha eğlenceli olurdu benim için ama olsun. Yazarın ellerine sağlık ikinci kitap yakında çıkar umarım. Adora YağmurVârislerin Oyunu
Celaena gerçekten çok hoşuma giden bir karakter oldu. Onunla bağ kurmak gerçekten çok kolay ve insanı iyi hissettiriyor. Choal ilk başlar gıcık kaptım ama sonra alıştım. Sarah J. MaasCam Şato