Mir ay Bel

Mir ay Bel
@Ay77
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
şaka adı altında bazen birbirimize pek acı şeyler yaparız.
Sayfa 181
İnsan insanın hüsranından, zararından ve hatta felaketinden hoşlandığı kadar hiçbir şeyden lezzet almaz.
Sayfa 181
çektiğimiz felaketler cinden perden değil en çok ademoğlundandır.
Sayfa 150
“insan kardeşlerine nasihat vermekle meşgul olanların cümlesi, sözlerini kendiler yarı yarıya tutmak insafını gösterselerdi çoktan bu alem düzelmeye yüz tutardı.”
Sayfa 148