Mir ay Bel

Mir ay Bel
@Ay77
“mutluluğun iyi edemediğini iyileştirecek ilaç yoktur.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“düşüncelerini kabullenecek olursanız, hiçbir deli, deli değildir.”
“Ben kafes, sen sarmaşık; Dolan dolanabildiğin kadar!”
“aşk ancak güvenle var olur.”
“…o zamanlar yüreğim arzularla doluydu, şimdi gözlerim yaşlarla dolu; eskiden içini dolduracağım bir hayatım vardı, bugün yaşamımın ıssızlığını hissediyorum.”