Ayşem buruk

Ayşem buruk
@Ayaem
"Keşke dünyada ayrılık diye bir şey olmasaydı.Kimse kimseden gitmek zorunda kalmasaydı,birilerini birilerine tercih etmek zorunda kalmasaydık. Keşke sevdiğimiz insanlar hep yakınımızda olsaydı,onlardan hiç ayrılmasaydık."
Sayfa 108 - Mst yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke dünyada ayrılık diye bir şey olmasaydı.Kimse kimseden gitmek zorunda kalmasaydı,birilerini birilerine tercih etmek zorunda kalmasaydık. Keşke sevdiğimiz insanlar hep yakınımızda olsaydı,onlardan hiç ayrılmasaydık.
Sayfa 108 - Mst yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
İnsanlar hatalarla doludur.Kendini bana inandırmalısın."
Edebiyat & Roman
"Keşke,kimse kimseyi bırakmak zorunda kalmasaydı."
Sayfa 108 - Mst yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
"Özür dilerim.Böyle olsun istemezdim."
Sayfa 138 - Mst yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman