"Keşke dünyada ayrılık diye bir şey olmasaydı.Kimse kimseden gitmek zorunda kalmasaydı,birilerini birilerine tercih etmek zorunda kalmasaydık.
Keşke sevdiğimiz insanlar hep yakınımızda olsaydı,onlardan hiç ayrılmasaydık."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke dünyada ayrılık diye bir şey olmasaydı.Kimse kimseden gitmek zorunda kalmasaydı,birilerini birilerine tercih etmek zorunda kalmasaydık.
Keşke sevdiğimiz insanlar hep yakınımızda olsaydı,onlardan hiç ayrılmasaydık.