Harika bir kitap.
Zeka seviyesinin bir insanın hayatındaki her şeyi nasıl değiştirdiğini oluk oluk işleyen bir eser.
Okurken Charlie için hüzünlendim ama asla ona acımadım. Çünkü Charlie kendisi için acınılmasını hiç istemezdi.
Not: lütfen eğer vaktiniz olursa Algernonun arka bahçedeki mezarına birkaç çiçek koyun olurmu.