Aybüke

Aybüke
@Aybuke1903
Ama kördür gözler. İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman gerçeği görebilir…
Kendi “geçici varoluşunun” sonunu göremeyen insan, hayatta nihai bir hedefi de amaçlamıyordu.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Reklam
Yaşamda gerçekten bir anlam varsa, o halde ıstırapta da bir anlam olmalıdır. Istırap, kader ve ölüm gibi yaşamın alaşağı edilemez bir parçasıdır. Istırap ve ölüm olmadan insan yaşamı tam olmaz.
Sayfa 78·Kitabı okudu
İnsan yaşamı ve onurunu artık tanımayan ve insanı iradesinden soyutlayarak onu yok etmeyi planlayan bir dünyada, kişisel benlik en sonunda değerlerini kaybedebiliyordu.
Sayfa 62·Kitabı okudu
“Beni kalbinde bir mühür gibi taşı, sevgi ölüm kadar güçlüdür.”
Sayfa 51·Kitabı okudu
Sevgi fiziksel bir varlık olarak, sevilen kişiden çok daha öteye gidiyordu.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Reklam