Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öneri ile, kore edebiyatına dair okuduğum ilk kitap. Genel anlamda tasvirler gerçekten güzel, akıcı bir anlatım var. Sıkılmıyorsunuz olayların içinde kaybolup gidiyorsunuz. Tek rahatsız olduğum konu; cinselliğin bu kadar çok dile getirilmesi. Kadınlardan sadece cinsellik üzerinden bahsedilmesi rahatsız edici. Kitap genel bakışta cinsellik üzerine kurulmuş, baştan sona kadar cinsellikten ibaret.
20’li yaşlarda olan herkesin kesinlikle okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. 25 yaşımda hayata dair hala arayışımın devam etmesi, yetersiz hissetmek, zamanı kaçırıyor gibi hissedip kaygılandığım dönemde bu kitabı okumak bana çok şey kattı. Okurların hepsinin en az bir yazarda kendini bulabileceğini düşünüyorum. Nermin Bezmen’in yazdığı mektubu sanki yıllar sonraki ben 25 yaşımdaki bana yazmış gibiydi. Kendimi buldum, fark etmem gerekenleri fark ettim. Şiddetle tavsiyemdir.