Şayet kötüler iyilere karşı üst üste zafer kazanıyorsa, insanlık nerede kaldı? Birleşmiş Milletler nerede kaldı? Düşünün ki yakın gelecekte, soykırım esnasında yaşanan bu tecavüzler hakkında tanıklık edecek hiç kimse kalmayacak. Yıllardan beri adalet nerede peki? Soruyorum işte.. soruyorum size, soruyorum herkese.. adalet nerede?