A s e n a

A s e n a
Ya ATATÜRK aydınlığı,ya Ortadoğu bataklığı... ~ ~ ~ Biz büyüdük ve kirlendi dünya... ~ ~ ~ Zamanın eli değdi bize,çoktan değişti her şey. Aynı değiliz ikimiz de... Bildiğim tek şey, hiçbir şey bilmediğimdir.
Hayatı boyunca Öğrenci...
AÖF
Kafamın içi
118 okur puanı
Mayıs 2024 tarihinde katıldı

A s e n a

, bir kitap okudu
Puan vermedi·180 syf.·
19 saatte okudu
·
2026 3. kitabı
William Shakespeare
8.5/10 · 58,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İşkencede olan ruhuma, her ehemmiyetsiz hadise, büyük bir felaketin başlangıcı gibi geliyor. Günahın mahiyeti icabıdır bu zaten. Suçlu insan öyle olmaz endişelerle doludur ki,mahvedilmekten korkarken kendi kendini mahveder...
Alıntı
Onun yüreği :)
Çünkü iyi yahut kötü diye bir şey yoktur, onu öyle gösteren düşüncedir.Bana göre burası bir zindan.
Alıntı
Çocuklarıma telkinlerde bulunuyorumdur:)
Üstün başın kesene göre ısmarlansın, züppeliğe kaçmasın, ağır olsun ama gösterişli olmasın. Çünkü elbise,sahibinin ne türlü bir insan olduğunu belli eder. Ne kimseden borç al,ne kimseye borç ver. Çünkü; ödünç para veren hem parasından olur, hem dostundan. Ödünç almak da tutum itiyadını kaybettirir.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Alıntı