Ya ATATÜRK aydınlığı,ya Ortadoğu bataklığı...
~ ~ ~
Biz büyüdük ve kirlendi dünya...
~ ~ ~
Zamanın eli değdi bize,çoktan değişti her şey.
Aynı değiliz ikimiz de...
Bildiğim tek şey, hiçbir şey bilmediğimdir.
İşkencede olan ruhuma, her ehemmiyetsiz hadise, büyük bir felaketin başlangıcı gibi geliyor. Günahın mahiyeti icabıdır bu zaten.
Suçlu insan öyle olmaz endişelerle doludur ki,mahvedilmekten korkarken kendi kendini mahveder...
Üstün başın kesene göre ısmarlansın, züppeliğe kaçmasın, ağır olsun ama gösterişli olmasın. Çünkü elbise,sahibinin ne türlü bir insan olduğunu belli eder.
Ne kimseden borç al,ne kimseye borç ver. Çünkü; ödünç para veren hem parasından olur, hem dostundan. Ödünç almak da tutum itiyadını kaybettirir.