Bayılıyorum her koşulda güçlü bir duruş sergileyen insanlara. İçi ne kadar yansada dışa o dağ gibi duruşuyla “ beni hiç bir şey yıkamaz “ haline, bayılıyorum... belki daha çok yıpratıyordur bu durum onu ama o, şu dünyada ki en güçlü insandır belkide, ya olacaktır ya da olmuştur.