"Anda vefa, onların en çok saygı gösterdikleri bir fazilet idi. Türkleri idare eden başbuğlar, bir Kuteybe, birYezid, bir Cüneyd dahi değildi. Bu muhasarada Kuteybe nin Neyzük Tarhan a yaptıgının aynısını yapmak Türklerin ellerinde değilmiydi?
" Türkler hisar dizdarını aldatmak için ikinci bir Selim gönderemezler miydi? Fakat onlar adiliğe karşı adilikle mukabele eder yaradılışta değillerdi.