Ayşe K

Ayşe K
@Ayekync
Neden hayat böyle acıklı; böylesine benziyor dipsiz cehennem uçurumunun üstünde asılı incecik kaldırım şeridine. Aşağı bakıyorum; başım dönüyor, nasil becerip de sonuna kadar yürüyeceğimi kestiremiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Peki, kim kurtaracak beni var olmaktan? Ne ölümdür istediğim, ne de hayat...
Zavallı insan! Mucize beklemekten ne zaman vazgeçecek?
Ve ayaklarımızın kanamasını göze almadıkça bu pıtraklı diyarda başımız dik yürüyemeyeceğiz. Ama zaten muhteşem güzellikte olan ,ayaklarının kanayacağını bile bile o yolu koşmak değil mi?
Bir cürettir yaşamak nilufer, aynı sabaha farklı gözlerle uyanmak gerektirir. Güvendiğin dalları kurusa da yakmamaktır sevgi dedikleri.