Yenicerisi, isimsizi, isim alanı, Nadiresi, hadisesi bence muhteşemdi...
Padişahı, ve ki padişahları anlayışı, kendini ele alışı super otesiydi.
Ateşi ve ismi, yangını ve yananlari o kadar güzel anlatmış ki sonundaki uyarıya rağmen doğru olsun olmasın, yaşanmış olsun olmasın, sanki yaşanmış gibi içinde bitiveriyorsunuz öykünün. Dahası o da sizin içinizde...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖