Kitaba bi umut güzel bi hikayesi vardır diye başladım ama daha ilk on onbeşinci sayfada sıktı aşırı saçma gereksiz ve argo konularla dolu gereksiz bir kitap .
Bi gün okumaya değmeyecek bi kitapla karşılaşacağımı hiç ummazdım ama bu kitap beni gerçekten şaşırtı kitabı zar zor bitirebildim ...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitap bana kitap okumayı ve kahraman tezeoğlunu sevdiren kitap olmuştur .
Bu kitabı bitirdikten sonra okuduğum bütün kitapları bukre deki tadı duyguları hazzı bulmak için okuduğumu söyleyebilirim .
İlk sayfalarda düşüncelerim o yönde olmasada ilerledikçe insanı içine çeken kendine has bi özelliği var . Defalaca da okunsa insanı sıkmayacak türden
Bu güzel kitabın yazarı güzel insan
Kahraman TAZEOĞLU na teşekkürler ...
BukreKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 201323,5bin okunma