'Sadece şu an bile kendimi öldürmek için onlarca sebep bulabiliyordum ve sorsam herkesin bulabileceğine emindim ama yaşamak? Yaşamak için neden sebeplerimiz yoktu? Hayat bu kadar berbat olmamalıydı. Tüm bu gökyüzü, ağaçlar ve hayvanlar hayatta kalabilirken biz bir çatı altında onca insan yaşayamıyorduk. Neydi istediğimiz?'
''Gerçek tutsaklık kafesin içinde olmak değil.'dedim başımı yere eğerek.Birkaç saniye geminin hareket etmesini beklerken duraksadım 'Sen kapısı açık bir kafesin içindesin;asıl tutsaklık bu.'