Bence bir intiharın en bariz sebebi, insanların insanlığı ya da kendini tanımamasından ötürü değil, aksine tanıyıp bu iğrençliğe katlanamadığını düşünmesidir. Günümüzün en güzel alışkanlığının günden güne iğrençlesen saplantılara dönüşmesi, toplumun ya da dışardan sizi etkileyen bir şeyin eseri değildir. Böyle bir kanıya ancak, içinizden geliyorsa kanabilirsiniz. Nedendir ki çoğu zaman sakındığımız o yalanlar aynaya bakınca dilimizden dökülmez.
Hala dünyayı sevdiğini mi düşünüyorsun?
O zaman yeterince anlayamamışsın demektir 😊
İsteyene bahane bulmak, nefes almak kadar kolaydır.
“Evet, karımın namusundan eminim, orası doğru ama, benim evliliğim süs gibi bir şey. Sen beni evli sanıyorsan yanılıyorsun. Onun için, benim çapkınlıklarım bir bakıma haklı sayılır.”