Mete yarar’in ilk buyuk ihanet kitabini okudum, mukemmeldi adeta, sonra diger kitaplzrini aldim en son olarakta bu kitap cidden bir oturusta okur bitirirsiniz.
Tek demek istedigim, umarim bir gun Serif ve ekibini tekrar goruruz.
Mete yarari hepimiz biliriz sanirim, saygi duydugumuz ustadlardan birisi. Ilk okudugum kitap buyuk ihanetti mete yarardan, o kadar guzeldi ki kitap sanki olaylar olurken bende ordaydim. Sonra ikinci olarak bu kitabi aldim buda buyuk ihanet gibi efsane olmasa cok guzel okunur surukleyici kitap. Özellikle serif’in bölumleri. Oyunun sonu kitabini siparis verdim heycanla bekliyorum. Butun Turk insani bu yazarin kitaplarini okumali.
Son olarak eline koluna saglik abi diyerek samimiyetle kaptmak istiyorum.
Öncelikle soylemeliyim ki kitabin hikayesi bana biraz agir geldi, kisiden kisiye gore degisir eminim.
Kesinlikle okunulmasi gereken bir kitap okurken hissedersiniz.
Okudugum en iyi kitablarin basinda geliyor diyebilirim. Yazari. Diger kitaplarini okumak icin sabirsizlaniyorum mutlaka okuyun. Büyük İhanetMete Yarar ....
Büyük İhanetMete Yarar · Destek Yayınları · 2017381 okunma