Dinlerin varlığını iddia ettikleri her mucizenin , biraz yakından incelendiğinde son derce sıradan olayların cehaletten kaynaklana yorumlardan ibaret oldukları görülmüştür ( ÖRN NUH TUFANI :) )
Dünyanın din kitaplarında yazdığı gibi yaratılmadığını kesinlikle biliyoruz. İnsan ve hayvanlarında din kitaplarında anlatıldığı şekilde ortaya çıkmadıklarını biliyoruz. Doğa olaylarının da orada anlatıldığı gibi olmadığı isbat edilmiştir. Yani bu kitapların her şeye kaadir bir tanrıdan gönderilmedikleri kesindir .Aklı başında yorum ,bu kitapların zamanlarının bilgi düzeyini yansıttıkları ve insan eliyle oluşmuş olduklarıdır
Din denetlenmeyi reddeder ,çünkü temelin düşünmeden inanmak olan imandır , iman bir güven ifadesidir . bilimin en önemli özelliği ise hiç kimseye ve hiçbir şeye güvenmemesidir. bilim mutlaka söylenenlerin temellendirilmesini ister ;üstelik bu temellerin herkesin denetimine açık olması şarttır
Bahar geldi :Çocuklarımızı alıp kırlara ,dağlara gidelim ,oradaki hayvanları ,bitkileri, taşları ve doğanın sunduğu o güzel dengeyi onlara anlatmaya çalışalım , Hiç kuşkum yok ,böylece yalnızca daha bilgili değil ,.ok daha iyi insanlar yetiştirmiş oluruz