Aylin.2320

Aylin.2320
@Aylin2320
Güzelliğin geçici olmadığını senden öğrendim.. Emeğin aşktan büyük bir hazine olduğunu senden.. Zaman, kaküllerinden doğar topuklarından batardı.. Al yeşil soluğum, yarasına döndüğüm, sözümün sahibi.. Sevmenin, dünyayı sevmek olduğunu senden öğrendim.. Şükrü Erbaş
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu oyunu kazandık mı, kaybettik mi?
Bir daha asla kapanan kapıya elini koyma, çiçek ekme pencereye. Bekleme... İsteyen gelir unutma. Umut etme, ümitlenme bir daha. Her umut bir yenilgidir. Ayağa kalktıktan sonra tekrar düşebileceğini öğren. Varlığını hissetmeyene kol kanat germe. Yine canın yanar. Yine kaybedersin. Bazen kaybetmek gerek kazanmak için.

Aylin.2320

, bir kitap okudu
Puan vermedi·331 syf.·
2020 1. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma
Çokça unutmayı diliyorum...