Ağlamanız gerekirse, bir çocuk gibi ağlayın. Bir zamanlar çocuktunuz ve ağlamak ilk öğrendiğiniz şeylerden biridir. Hem, bu da hayatın bir parçasıdır. Özgür olduğunuzu ve heyecanlarınızı dışa vurmanızın utanılacak bir yanı olmadığını hiçbir zaman unutmayın. Dilediğiniz kadar bağırın, dilediğiniz kadar hıçkıra hıçkıra ağlayın, yeri göğü inletin, çünkü çocuklar böyle ağlar. Çocuklar yüreklerini nasıl çabucak yatıştıracaklarını bilirler.
“İnsan hayatını seçemiyor: Hayat insanı seçiyor. Hayatta payına mutlulukların mı, mutsuzlukların mı düşeceğini bilmek mümkün değil. Kabul edip yola devam etmek gerek.”