Bu kitab azad dusunmeyi seven Ömer Xeyyamin heyati ve onun yazdigi rubailer haqdadir.Kitab onu gosterir ki,insanin azad dusunmeyi cox vacibdir-"deyilenlere inanma ve ozun dusun". Sevgi ve dostlugun deyerini gosteren bu kitab,hemcinin elmin ebedi oldugunu bildirir.Kitabda gorduyumuz kimi azad dusunmek her dovrde cetin olub,ancaq Omer Xeyyam herkese inad oz dusuncelerini heckimden cekinmeyerek yazdi.Dunyada elmden basga hecne ebedi deyil.Omer ele agilli danisirdiki onun elyazmalari okeanin derinliyinde olsada helede sevilir ve yaddaslardadir.