Başkalarının gözünde en bilgili en zeki en becerikli en yetenekli biri olmanız sizi mutlu etmeyecektir. Yaşamak demek insanın kendini keşfedip ne yapmak istediğini bilmesidir. Bu kitapta Nora tam da bu evrede ölümle yaşamın çizgisinde...
Kesinlikle okunması gerek.
iyiliğinden öldürür müydü insan? İnsan sevdiğinden de kıyarmış. Hani derler ya seven incitmez kırmaz hah işte tam orda durun insan bütün kötülükleri sevdiğine yapar veya sevdiği sandığına.