Ölümle yaşam arasında bir kütüphaneydi dünya. Her bir kitap bir yaşam öyküsü bir macera..
Sayfaları ise geçip giden zamanın anıları. Herkes kendi kitabının yazarı, kahramanı..
Kimileri roman yazdı kimileri öykü. Kimileri son sözlerini yazarak kapattı kapağını kimileri daha başlamadan ayrıldı kütüphaneden. Öyle sessizce geçip gittiler rafların arasından.