korkularımdı yolun sonunda karşıma çıkanlar. Kaçmak, nede kolay gelir insana. Kaçmak istersin kendinden,korkularından. Yaptığım en büyük hatamdı kaçmak. Yağmurdan kaçtıkça daha çok ıslandı içim, yalnızlıktan korktumsa daha çok yalnızlaştım, üzülmekten,kırılmaktan korktumsa daha da dibe vurdum. ve anladım ki...