Aynurya

korkularımdı yolun sonunda karşıma çıkanlar. Kaçmak, nede kolay gelir insana. Kaçmak istersin kendinden,korkularından. Yaptığım en büyük hatamdı kaçmak. Yağmurdan kaçtıkça daha çok ıslandı içim, yalnızlıktan korktumsa daha çok yalnızlaştım, üzülmekten,kırılmaktan korktumsa daha da dibe vurdum. ve anladım ki...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
içimde sessiz sabahların soğukluğu var.
En büyük yanlışımdı insanlara mânâ yüklemek.
anlamsız bir telaş içindeyiz

Aynurya

, bir kitabı okumaya başladı
Beyhan Budak
8.6/10 · 12,9bin okunma