Bugüne uyarlayacak olursak,herhangi bir hayal yada amaç olmadan günleri devirmek,sosyal mecralarda saatlerce gezinmek,aşırı dozda dizi izleyerek ya da bilgisayar oyunlarıyla zamanı verimsizce tüketmek "Hayatta ne istiyorum ?" Sorusunu sormadan akıntıya kapılıp gitmek ,akışına bırakmayı"yarını düşünmeden kendini salmak 'şeklinde yorumlamak,kendimize ve potansiyelimize ihanet değil midir?