Sadece Nazım mı.? Fikrinden,inancından,renginden,ırkından,farklılığından,uyruğundan dolayı hapsedilmiş,işkence görmüş,yerinden yurdundan koparılmış,malına mülküne el konmuş,evi barkı yakılmış,çoluğu çocuğu öldürülmüş kim varsa hepsine bir özür borcumuz yok mu?