"Sizinle konuşmak bana neşe veriyor.. İnsan sanki bir uçurumun kenarında dolaşıyormuş gibi oluyor! Önce korku duyuyorsun, sonra nereden geldiği
belli olmayan bir cesaret geliyor. Kalır mısınız ?"
"Bazen insanın , kendisini saçlarından
tutup da, köküyle birlikle bir turpu topraktan söker gibi
kaldırıp silkelemesi faydalı oluyor, işte birkaç gün önce bunu yaptım ben. Ama son bir kez, bıraktığım şeylere
bir daha göz atmak istedim. O eskiden kök saldiğım yere
bir bakaym dedim."
"Sessizlik uzun sürdü, insan tedirgin eden derin bir sessizlikti bu. ikisi de kendilerini iyi hissetmiyorlardı,
ikisi de birbirlerini anladıkları seziyorlardı. Böyle bir duygu, dost olanlar için hoştur ama dost olmayanlar için hoş değildi.Özellikle, durumu açıklamak, ya da ayrı ayrı yönlere giderek ayrılmak imkânı yoksa. "
"Hem, çoğu elimizde olmayan,
bulunmayan gelecekten neden söz edelim? Neden onu bize bağlı düşünelim? Bir fırsat çıkar da bir şeyler yapabilirsek ne mutlu! Çıkmazsa,
zamanda hiç olmazsa, önceden
boşuna gevezelik etmedik, diye memnunluk duyarız."