Safra kesesi amilayatı olucam okurken gerilirim dedim ama çok basit kaldı benim çok tahmin edilebilir di bı çok yerde okudum tarzdaydi tess rizoli ve isles kitapları hariç ortalama altında hep kitapları
Ortalama sahte evlilik konulu bir kitapdi okuması keyifli ve eğlenceliydi yazarlarımız zaten kötü bişey yazmıyor hep güzel ve eğlenceli oluyor buda öyleydi
Yani bu kitabın yorumunu yazmak için günlerce bekledim ama kelimelerim kifeyetsiz bu kitap beni aglamakdan perişan hale getirdi 28 yıllık samsunluyum kitap da geçen yerleri daha önceden umursuzca gezerken şimdi her yer kitapdaki olaylarla gözümde canlanarak geziyorum o dönemi en güzel anlatan yazarlardan biri Musa yı kendi olarak yazmış zaten yazarımız diğer kitaplarını da okicam harun hocam sağolsun onun vesilesiyle okudum
Savaş ve AçlarHasan İzzettin Dinamo · Tekin Yayınevi · 20172,205 okunma