Merhaba arkadaşlar ben bu kitabı pek beğenmedim çünkü benim okuduğum kitaplar gibi değildi ben genellikle maceracı ya da ülkemiz ile ilgili kitaplardan okurum fakat bu kitabı okurken hem eğlenmedim hem de bazı yerlerini pek anlayamadım cümleleri pek hoşuma da gitmedi zaten ama eğer komedi okuyan bir kişi bu kitabı okursa beğenebileceğini düşünüyorum ben komedi okumuyor değilim aslında komedi de okuyorum seviyorum da fakat bu kitap pek hoşuma gitmedi size iyi okumalar
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhaba arkadaşlar ben Cumhuriyet’in ilk sabahı kitabını okuduğumda hem çok duygulandım hem de milletimizin ve ordumuzun ne zorluklarla savaşları kazandığını öğrendim bu kitap bana bir sürü öğütler verdi her yaştaki kişilerin okuyabileceği bir kitaptır özellikle tbmm’nin kuruluşunu okuduğumda gerçekten çok duygulandım yani bu kitap her zaman kitaplığımda bulundurabileceğim bir kitaptır
Öncelikle ben bu kitabı gerçekten çok beğendim o küçükken ben başka dünyalara gidiyordum en çok da sahip Ali’yi bir zehirli yılan ısırmasını da çok etkilendim ve en sevdiğim yer orasıydı özetlemek gerekirse bu kitap hem öğretici hem sevgi hem saygı ve bir sürü iyi davranışlar öğretiyor insan ilişkilerine de pek çok katkısı oluyor bu yorumu okuyup eğer kitabı okuduysanız yine de teşekkür ederim 
Öncelikle kitabı çok beğendim hitap ediyor ve kitabın içeriğinde gerçekten çok etkili hayvanları daha yakından tanımamızı daha yakından incelememizi sağlıyor ayrıca kitaplığımda yer alacak bir kitap
Öncelikle kitap çok güzeldi çok etkili bir kitap kitabı okurken bambaşka dünyalara gittim .Açıkcası kitabı okumadım ,resmen yaşadım . Ayrıca kitabın içeriğinde bir sürü hikayeler var ve hepsinden çıkarabileceği dersler farklı hem öğreticiliği hem de fıkraları seviyorsanız mutlaka kitaplığınızda yer almalıdır