Aypi68

Aypi68
Kendini arayan bir ben Delirmek belirmektir Can Bonomo Ben hiçbir zaman umudumu yitirmedim. Mustafa Kemal Atatürk Sanki tüm hayatım boyunca yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim. Friedrich Nietzsche Evli
Merhabalar... (⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)
Nerde kalmıştık...☺️🎉🥳💃 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋 "Her sessizlik yeniliğe, dönüşüme, gelişime atılan bir adım." Aypi "Her sessizlik yepyeni farkındalıklara yolculuk." Aypi 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günaydın günaydın günaydınnnnn....
Güne şarkım bu olsun. Keyifli, neşeli, mutlu, huzurlu, bol okumalı bir gün diliyorum... youtu.be/dF03ikvhMCM?si=... 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Hayalime adım adım giderken bazı vedalarada yaklaşıyorum...
"Doğum tarihini Atatürk de bilmezdi. Cumhuriyet döneminde doğum yıldönümünü kutlamak için kendisine başvuranlara: 'İtiraf ederim ki, ben de bilmiyorum. Eğer lütfedip bir gün yazmak istiyorsanız, en uygunu 19 Mayıs'tır.' dediğini hatırlarım. Mustafa Kemal, belki 19 Mayıs'ta doğmadı. Fakat 19 Mayıs, Türkün ve Atatürk'ün tarihte en mutlu olayının cereyan ettiği gündür." Sınıf Arkadaşım Atatürk Atam böyle söylemiş bende hikayeme böyle anlamlı bir günde başlamaya karar verdim. Hikayemin doğum tarihi 19 Mayıs olsun... Hayallere adım adım... 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Gururla iyi ki...
“İnsan bakış açısını değiştirdiğinde, daha önce gözünü kapattığı ne varsa onu daha net görmeye başlıyor. Bakış açısını değiştirmek ve genişletmek; durmadan değişmekten, dönüşmekten ve kendini geliştirmekten geçiyor. Seni biraz buruk, biraz mahcup ama çokça gururla anıyorum Atam.” 🥹❤️🦋 Aypi68 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
19 Mayıs Gençlik Ve Spor Bayramı
Atam (⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)
Sevgimin tarifi mümkün değil... 🥹🥹🥹 🦋❤️🦋❤️🦋❤️🦋❤️🦋❤️🦋❤️🦋❤️🦋 Sevgili psikoloğumla Atamızın bu sözü üzerine sohbet edince burada da paylaşmak istedim. Hep söylediğim bir şeyi onada söyledim. Hep mahcup hissediyorum ona karşı kendimi ve sanırım bu mahcubiyetimde hiç geçmeyecek. Oda dedi ki mahcup hissetmem çok kıymetliymiş.🥹 Hiçbiri benim suçum değilmiş. Evet benim suçum değildi ama olsun ben hep mahcup hissedeceğim. Ve hep daha çok seveceğim. Resmine bakmak bile beni duygulandırıyor. Gözyaşlarımı tutamıyorum bazen. Bugünlere geleceğimi düşünmezdim. İyi ki kendimi arama yolculuğuna çıktım. Kendi yolumda yürürken Atamızı da tanıdım. O kadar çok iyikim var ki... Neyse bu günlük yeter ben pecete almaya gideyim ihtiyaç oldu... 😭😭😭🤧🤧🤧 Okuyan herkese kucak dolusu sevgiler ve kelebekler. 🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Atatürk