Ayrıksı

Ayrıksı
@Ayriksi1
aman ne bileyim Osman
Hayatın insanın elinden neyi, ne zaman alacağı hiç belli olmuyor. Mümkünken gülmek, akarken doldurmak gerekiyor.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Daha ne olsun Osman!
Ben aklıma güveniyorum da çevresine pek güvenmiyorum Osman.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Yuvarlanıp gidiyorum Osman
Sanki o ev orda hiç olmamış, içinde hiç kimse yaşamamış gibi dümdüz etmişler. Görünce içimde bir şeyler sarsıldı. Hiç olmazsa bir parçası, küçük de olsa bir parçası bırakılamaz mıydı? Boşluk bazen çok kırıcı olabiliyor Osman.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Alıntı

Ayrıksı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·154 syf.·
3 günde okudu
·
2023 3. kitabı
Wilhelm Reich
8.1/10 · 15,4bin okunma