Birçok kisisel gelisim ve evrensel yasalari okuyan biri olarak, birkac baslikta toplanacak yasalari çoğaltmış ve tekrar ediyor. Benzer gibi görünmuyor ama bir cogu benzer ve icice gecmis yasalardir bunlar. Beni tatmin etmedi. Gereksiz fazlalik ve tekrar. Vakit kaybi bence.35 36 yasa ile kafanizi karistirmayin. Hepsi icice gecmis cunku. Anlatim kötü. Özet olarak ister düşünce ister enerji ister eylem olarak degerlendirin işin ozü karma yasasinda toplanir ne ekersen onu bicersin.
Icerde neyse disarida odur
Enerjin neyse o gelir
Inancin neyse o gelir
Neye direnc gosterirsen o gelir
Ne yansitirsan o yansir
Neye baglilik duyarsan bağimlilik gelir.
Akisin neyse onu gorursun
Dikkatim neyse onu cekersin
Niyetin neyse o gerceklesir.
Neye odaklanirsa o tezahur eder.
Kendinde neyi onaylamiyorsan o yansir.
Neye meydan okursan ,daha coj direnc gelir
Neye minnet duyarsan minnet olacagin seyler gelir. Vs vs uzar gider.
Isin ozu
Ne ekersen onu bicersin. Yani icerde neyse disarda rahatsiz olarak gordugun kendi ektiginin bicilmesidir.