Keşke Virginia Woolf'la arkadaş olabilseydim. Ama ben o dönemde değil de o bu dönemde yaşasaydı. Ya da ikimiz de daha güzel bir dönemde yaşasaydık...
Oturup saatlerce dinleyebilirdim konuştuklarını ve saatlerce anlatabilirdim bazı şeyleri.
Hani dersiniz ya bazen, ya da daha dememişsinizdir bilemiyorum. Aha, işte bu karşımdaki, tıpkı ben! Sözleri, davranışları, sevinci, hüznü... Kafasındaki o arap saçı gibi alem bile tıpkı ben yahu. İşte bu kadınla arkadaş olmak isterdim 😌