Ayşe

" İnsanın kalbindeki gerçek aşk , dörtnala giden bir at gibiymiş. Ne dizginden anlarmış, ne de bir söz dinlermiş. "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Acı acı güldüm .Bir yaz Günü dedim.İncir kuşları bile çıglık atarak siyah gökyüzünde kaçıyorlardı. Kaçamayanlar ise emin ve edin gibi incir agacının üstünde can verdiler. Bu topraklarda yıllardır yaşayan. Boşnaklar bugünlerde sessiz ve bu sessizlik ne yazık ki benim kanıma dokunuyor...
"Herkes kızabilir, bu kolaydır. Ancak doğru insana,doğru miktarda, doğru zamanda, doğru nedenle ve doğru şekilde kızmak, işte bu kolay değildir." Aristo
Sayfa 153·Kitabı okudu
Alıntı