Ayşe Sucu

Ayşe Sucu
@Ayseftali
Elinden geliyorsa kimseyi üzme..bırak onlar seni üzsün çünkü acının sonu vardır ama pişmanlık hep kalır....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yarım kalmış hikaye yoktur, o hikaye o kadardır..
Yarının sahibi vardır...
İnsanları tanımak için tüm gücünüzü verin ama tüm sevginizi vermeyin.Onları tanımaya başladıkça verdiğiniz sevgiye acıyacaksınız. HZ.MEVLANA
İnsana imtihan olarak özlemek yeter! Bir şehri. Bir sesi. Bir nefesi..