Ayşe Sucu

Ayşe Sucu
@Ayseftali
Elinden geliyorsa kimseyi üzme..bırak onlar seni üzsün çünkü acının sonu vardır ama pişmanlık hep kalır....
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yarım kalmış hikaye yoktur, o hikaye o kadardır..
Yarının sahibi vardır...
İnsanları tanımak için tüm gücünüzü verin ama tüm sevginizi vermeyin.Onları tanımaya başladıkça verdiğiniz sevgiye acıyacaksınız. HZ.MEVLANA
İnsana imtihan olarak özlemek yeter! Bir şehri. Bir sesi. Bir nefesi..