Sen bilmezsin ama Oğuz Atay demişti,sevmek yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.İşte ben o büyük işe kalkıştım.seni sevmek gibi büyük ve kocaman bir iş... Yanımdayken gülümsemesine bakıp içimden "Bu şimdi benim mi?" Diye çaktırmadan sevinmek,yada aradan çok zaman geçer bazen bir kaç mevsim,bir kaç insan,bir kaç anı,bir kaç acı...Her şey biter hesaplar ödenir,o defter kapanır.Sonra olmadık zamanda olmadık bir yerde saçma sapan bir karşılaşma olur.Sonra... sonra bişey olmaz.Çünkü hesap etmediğin bir kalbin vardır o ne ayların ne yılların geçmesine aldırış etmeden ilk günkü gibi taptaze seviyordur.omzundan öpmek diye bir şey vardır, yüküne ortağım der gibi...öyle güzel öyle saf..Eğer bu aşk değilse ben sana daha önce kimsenin kimseye olmadığı bir şey oldum sevgilim...