Ayşegül

Ayşegül
@Aysegll78
'Zendagimigzara..
@Aysegll78·
·
sabitlendi
Bir çiçeği koparmadan koklamayı bilmiyorsunuz bayım.Bir kadınla sevişmeden sevmeyi,dövüşmeden barışmayı.Siz hiç insan olmayı denediniz mi bayım? Ne güneşin küfür yemediği kaldı sizden ne yağmurun. Yaşıyorsunuz ama yaşattığınız kaç umut kaldı elinizde? Dilinizde hep aynı pelsenk olmuş kelimeler.Kaç kitap okudunuz bayım? Kaç güzel cümle çıkar ağzınızdan? Mesela sever misiniz benim gibi hüzün kokan bir kadını ? Bilmiyorsunuz bayım..Şu üç günlük dünyada gülümsemek kadar güzel bir duygu olduğunu bilmiyorsunuz... Yazık size.
Aşk
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Herkesin bir umudu vardır. Bir savaşı,bir kaybedişi, Bir acısı,bir yalnızlığı Bir hüznü... Çünkü herkesin bir gideni vardır, İçinden bir türlü uğurlayamadığı. -Turgut UYAR
İnsan ve Duygular
Gerçek şu ki; herkes seni incitecek.Yapman gereken tek şey; acı çekmene değer birini bulmak.. -Bob Marley
İnsan ve Duygular
Sen bilmezsin ama Oğuz Atay demişti,sevmek yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.İşte ben o büyük işe kalkıştım.seni sevmek gibi büyük ve kocaman bir iş... Yanımdayken gülümsemesine bakıp içimden "Bu şimdi benim mi?" Diye çaktırmadan sevinmek,yada aradan çok zaman geçer bazen bir kaç mevsim,bir kaç insan,bir kaç anı,bir kaç acı...Her şey biter hesaplar ödenir,o defter kapanır.Sonra olmadık zamanda olmadık bir yerde saçma sapan bir karşılaşma olur.Sonra... sonra bişey olmaz.Çünkü hesap etmediğin bir kalbin vardır o ne ayların ne yılların geçmesine aldırış etmeden ilk günkü gibi taptaze seviyordur.omzundan öpmek diye bir şey vardır, yüküne ortağım der gibi...öyle güzel öyle saf..Eğer bu aşk değilse ben sana daha önce kimsenin kimseye olmadığı bir şey oldum sevgilim...
Aşk
Birinin içinde size karşı sevgi kalmadığında davranışları nasıl da acımasızlaşıyor ama.Buna her geçen gün daha fazla şahit olmak nasıl da yaşama sevincimizi aldı içimizden..
Aşk