Hizmetçi serisinin ilk kitabı benim için bir darbe gibiydi. Genel olarak ne okuduğumu bilmeden başlamıştım. Nitekim sonu herkes gibi benim için de sürpriz oldu. Tadı damağımda kaldı diyebilirim. Genelde bağlandığım karakterleri sonuna kadar desteklerim ama bunda işler ters dönünce o hayal kırıklığı benim işin de gerçek bir duygu oldu. Herkese tavsiye ederim.