“İsteyip istemediğimi doğru dürüst bilmediğim,fakat neticesi aleyhime çıkarsa istemediğimi iddia ettiğim bu nevi söz ve fiillerimin daimi bir mesulünü bulmuştum:Buna içimdeki şeytan diyordum.”
“İçimizde şeytan yok…İçimizde aciz var…Tembellik var…İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey:hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var…”
Eğer hayal kırıklığı yaşadıysanız,başka bir hayal kurun.Yere çakıldıysanız,ayağa kalkın ve devam edin.Kapı yüzünüze kapandıysa,başka bir kapıyı zorlayın.Ne yaparsanız yapın hayatın bir köşesine çekilip kendinize acımayın.