📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok yoğun bir yıl olacağından dolayı sayıyı biraz az tuttum. Bu kararımda son zamanlarda daha çok inandığım 'nicelik değil nitelik önemlidir' düşüncesinin de payı oldukça büyük tabi ki.
Daha fazlasını yapabilirim ama buraya taban sayıyı hedef koymak istedim. Her ay 3 kitap okumak az gibi görünse de; kitap okumak kadar kitapları hazmetmek, iyice anlamak da önemli benim fikrimce. Az ve öz okumayı, çok ve üstünkörü okumaya yeğlerim.