Ayşenur

Kurallara göre yaşamalı, doğru yiyip içmeli, kötü şeylerden uzak durmalı, her daim egzersiz yapmalı, suyunu ya da şarabını soğuk içmemelisin. Aslında kendini tamamen hekimine teslim etmelisin. Sonra yarış saati geldiğinde kim bilir belki de bileğini burkacaksın, kolun çıkacak, toz yutacaksın ve belki de kaybedeceksin. Sonuçlarına bak ve hâlâ istiyorsan o zaman bir sporcu gibi yaşa. Eğer öyle değilse çocuklar gibi bir o oyuna bir bu oyunu saldıran biri olacaksın. Sonra o kadar çok her şeyden biraz olacaksın ki hiçbirini tam olmayacaksın. Bir maymun gibi gördüğünü tekrar edeceksin ve bu da kimseyi etkilemeyecek. Çünkü hiçbir zaman yaptığın şeye her yönünden bakıp gerçekten düşünerek yapmayacak-sın. Seçimini düşünmeden yaptığın için bir müddet sonra tutkunun ateşi de sönmüş olacak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başınıza gelen başınıza geldiğini düşündüğünüz şey değildir.

Ayşenur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
2026 1. kitabı
"Hayata karşı bir yemek davetinde nasıl davranırsan öyle davranman gerektiğini unutma. Sana yemek mi sunuldu? Elini uzat, kibarca al ve ye. Yemek yanından mı geçti? Sakın uzanıp durdurmaya çalışma. Henüz yemek gelmedi mi? Sen onu arama, sana gelene kadar bekle."