Ayşesun

Ayşesun
Lise
küçük kütüphanem
63 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Ayşesun

, bir kitap okudu
8/10
·384 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2025 12. kitabı
Danielle L. Jensen
8.4/10 · 782 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·736 syf.··
Beğendi
·
2025 9. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 26 Nisan 2025 16:53
Tekrardan herkese selamlarr Bugün size yeni favori serim ile geldim. Kabalın kitaplarını ne kadar sevdiğini herkes bilir sanırım ama bu seri gerçekten 1. Sıraya adını yazdırdı. İlk defa 8. Sınıfta arkadaşımdan ödünç alarak okuduğum bu seriyle 3 yıl sonra bugün (aslında dün) vedalaştım. Başlamadan önce belirteyim yorumda ufak tefek spoiler olabilir, eğer kitabi okumayı düşünüyorsanız bilginiz olsun Genel konudan çok bahsetmeyecegim çünkü nerseyse hepiniz biliyorsunuz o yüzden biraz daha duygu yoğunluklu bir yorum olacak bu. Seri gerçekten çok güzel bir ilerleme gösterdi ilk kitap ile son kitap arasında kabalın kalemindeki gelişmeyi gerçekten görebiliyorsunuz. Karakterlerin gelişimi de gerçekten çok ama çok güzel elimizde büyüdüler valla. Olay örgüsü gerçekten sizi kendinde tutuyor. Sürekli olarak bir olay var ama bu her zaman sorunlar olmuyor bu bence çok güzel çünkü karakterlerin sürekli acı çektiği kitaplar beni çöl bayıyor, evet burda da başta nova olmakla birlikte herkes sürekli bireylerde mücadele etti ama güzel şeyler de gördük. Kitapları tek tek ele alacağım simdi. 1. Kitap gerçekten tam bir giriş kitabı, karakterleri tanıma açısından çok yeterliydi bence. Olay örgüsü de sizi hemen kendine çekiyordu. Ancak final beni biraz üzmüştü, atına gerçekten çok sinirlenmistim. 2. kitap güzel bir başlangıç yaptı ilmekte büyüyen ve kendini geliştiren novanin diyara dönmesi beni aşırı mutlu etti. Daren ile nova arasındaki şeyler de güzel ilerledi. Ayzerin finalde yaptığı şey ilk başta beni çok sinirlendirsede bunun neye sebep olacağını bilmiyordu bu yüzden artık onu anlıyorum çünkü istedigi tek şey eşit bir diyardı. Novella gerçekten cooook ama çok güzeldi. 200 sayfa boyunca nova ve dareni okumak bana o kadar iyi geldi ki çocuğunun murvetini gören bir anne gibi
Fantastik
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,753 okunma
Kitapta en sevdiğim kısım sanırım
Yıldız yoksa gökyüzünün ne anlamı vardı?
Sayfa 670 - Daren·Kitabı okudu