Ayşe...

Ayşe...
@Aysetas12
Holi hola
"Belki de insan sadece hayallerini kurarken mutluydu... Mutluluk varılacak yerde değil, yolun kendisindeydi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dün tarih oldu Yarın bi gizem Bugün ise hediye O yüzden anın tadını çıkarın ...
"Bu dünyadaki en uzun ilişkiyi kendinle yaşıyorsun,o yüzden kendini çok sev..."☀️
"Hayat intikamdan ibarettir. Size kötü olana iyi olmayın, üzülürsünüz..."