Ayşe...

Ayşe...
@Aysetas12
Holi hola
Çok tuhaftı!Ağlayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu.
Reklam
Zira insan ancak tanrıların öldüğü aralıkta özgürdür...
Dünya sahiplenilmek için değil kullanılmak içindir.Boş ellerle geliyoruz ve boş ellerle gidiyoruz o nedenle hiçbir şeyi sahiplenmenin anlamı yoktur.
Bir kez başkalarına yaslanmaya başladığında ruhunu kaybediyosundur...
Ayakkabın vuruyor mu? O halde değiştir ya da yalınayak kal... Kirpileri severken ellerin mi acıyor? O halde okşama... Karanlıktan korkuyor musun? O halde bir mum yak... Beklemekten yoruldun mu? O halde bekleme ... Karşına bir engel mi çıktı? Üzerinden atla ya da etrafından dolaş... Her zaman basit olan çözüm yolunu seç.Hatta her sorunu ille de çözmek gayreti içinde olma.Sorunun çözümsüz kalmasını seçmek bile eşsiz bir çözüm sayılabilir.
Reklam