Ayşe Baskın

Ayşe Baskın
@Ayss211
Öğrenci
Diyarbakır
6 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsan küçük ve zavallı bir yaratıktır. Ancak bu halimizi hiç kimseye anlatmak veya göstermek istemiyoruz. Çünkü utanıyoruz, korkuyoruz, itiraf edemiyoruz. Ve sadece bu değil, hayatın hayhuyundan dolayı birbirimizi dinlemeye bile vakit bulamıyoruz. Bu karmaşada birbirimizin canını yakıyor, üzüyoruz birbirimizi.
Sayfa 96·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan köklerinden uzaklaşmadıkça, kök nedir bilir mi? Değişik, rengarenk topraklara ayak basmadıkça insan, neden daima ata toprağına gömülmek istediğini anlayabilir mi? Mutluluk ve başarı... hayatın mutluluk ve başarısı da böyledir işte; başka canları bir yaprak misali titreten mutluluk ve başarılarını tanımadan, insan kendi canının mutluluk ve başarı kaynağını tanıyabilir mi?
Sayfa 35·Kitabı okudu
Bilgi aşağıda duranı yüceltir, bilgisizlik yukarıda duranı aşağı indirir
Başaramamak benim yaraya benzer, derindir, yaralıyı yavaş yavaş öldürür..
Gülün neden dikenleri var diye düşünüp kahrolacağımıza, dikenlerin içinde gül yetişiyor diye sevinmeliyiz...