Serinin ilk kitabını ne kadar beğendiysem ikinci kitabını bir o kadar beğenmedim. Başroldeki kız kitap boyu hiç yoktu ve sürekli yan karakterlerin romantizmini okudum diye düşünüyorum. Bana göre tek kitap olarak çıkarabilirdi yazar , bu kadar uzatmaya gerek var mıydı bilemiyorum konu çok iyi ama olmamış sanki