Aysgl

Aysgl
İnan sana değil kastım, Cahil ile muhabbeti kestim. Aşık Veysel
Ben kendi içimde kayboldum, kendimi ararken kendimden oldum.
Reklam
Ne kadar mutluyum ki artık buradayım! Sen iyi bir insansın ama beni gönderdiğin için sana minnettarım.
Acıyı bir süre uyuşturmak, sonunda onu hissettiğinde daha büyük acı çekmeye yol açar.
İnsan kendi kalbine hâkim olamayınca, başkasından ne bekleyebilir ki?
“Çekip gittiğime ne kadar memnunum! Can dostum; insanın yüreği nasıl bir şey! Öylesine sevdiğim, ayrılamaz olduğum seni terk etmek ve memnun olmak!”